קרא הודעות WhatsApp, פייסבוק וטלגרם באופן אנונימי

אפליקציה לא נראית לאנדרואיד מאפשרת לך לקרוא הודעות באופן אנונימי מ- WhatsApp, Facebook, Viber ו- Telegram. אם אתה חובב פרטיות ורוצה להישאר בלתי נראה גם לאחר קריאת הודעות, המשך לקרוא.

בעשור האחרון בערך היה קל מאוד לשמור על קשר עם הקרובים והיקרים שלנו, בזכות עלייתם של מדיה חברתית שונות ופלטפורמות העברת הודעות מיידיות. כלומר פייסבוק, WhatsApp, Viber ו- Like. העברת הודעות מיידיות עוזרות לנו לתקשר לאחרים בתוך שניה מפוצלת מכל מקום בכל עת ברחבי העולם. אין ספק ש- WhatsApp היא פלטפורמת ההודעות המיידיות הפופולריות ביותר עם בסיס המשתמשים הגדול ביותר מבין כל האחרים.

יתר על כן, WhatsApp היא לא סתם אפליקציית העברת הודעות מיידית בסיסית במובן זה שיש לה תכונות פרטיות המובנות בתוכה כמו להשבית את הסטטוס האחרון שנראה ואת הסטטוס שקרא ההודעה כדי לציין כמה. עם זאת, השבתתם אינה מבטלת את הסטטוס המקוון וכתוצאה מכך, מאפשרת לאחרים לדעת שאתה מקוון אך למעשה לא הכירו בהודעות שלהם. אם כבר מדברים על הסטטוס המקוון, היום ברצוני לבדוק אפליקציה בשם Unseen – אין קריאה אחרונה שנותנת לך את היכולת לקרוא את ההודעות שאתה מקבל בעילום שם. כן, זהו, אין סטטוס מקוון בכלל.

מספיק אמר, בואו נסתכל מעמיק באפליקציה הבלתי נראית כפי שתואר בתמונות המסך למטה.

בלתי נראה – אין אתחול קריאה אחרון

קרא את הודעות WhatsApp, Facebook, Viber ו- Telegram שלך באופן אנונימי או במצב גווניטו.

עבור כל הודעה, תקבל הודעה בלתי נראית. ירוק עבור WhatsApp, Blue for Facebook ו- Purple for Viber. גש להתראות שלך סביב ממשק הטלפון שלך רק על ידי ברז על DashDow. Dashdows היא בועה צפה המופיעה בקצה המסך בזמן שאתה מקבל הודעה. הם מקודדים צבעים כדי להתאים להודעת הודעה בהתאמה.

חייב לקרוא
25 טריקים אנדרואיד מוסתרים והגדרות סודיות שעליך לבדוק

אפשר שירות נגישות לאפליקציה לתפקד כמתוכנן.
אל תחמיץ: רשום הערות בעיצוב חומרי עם תווים חומריים

בלתי נראה – אין קריאה אחרונה בפעולה

כעת נבדוק את האפליקציה בפעולה למטה. עברו על צילומי המסך בזהירות.

לא נראה הוקמה ונפתחו לראשונה. כאן יש לך ארבע כרטיסיות כל אחת עבור WhatsApp, Facebook, Viber ו- Telegram. יתר על כן, הקש על ‘צוות בלתי נראה’ כדי לקבל רעיון כיצד האפליקציה עובדת. עיין בתמונת המסך הבאה.

מדריך מצוות בלתי נראה כיצד להשתמש באפליקציה.

הודעות WhatsApp מצוינות על ידי הצבע ירוק. הודעות צ’אט של מסנג’ר בפייסבוק מסומנות על ידי הצבע כחול. שימו לב למטפלים שנמצאים בקצה המסך המודיעים על הודעה שפורסמה לאחרונה על צ’אט מסנג’ר בפייסבוק.

בחירת העורך
כיצד לפקח על השימוש ב- CPU ו- GPU באנדרואיד

מוצג למעלה במסך המסך הוא מסך הודעת צ’אט WhatsApp. קרא את כל ההודעות שאתה מקבל כאן בעילום שם. עם זאת, נקודה לציין היא שכדי להשיב להודעה שתצטרך להקיש על ‘תשובה ב- WhatsApp’.

מסך הצ’אט של Messenger Messenger מוצג בתמונת המסך שלמעלה. הקש ‘תשובה ב- Messenger’ כדי להשיב להודעות באפליקציית Messenger Facebook.

הודעת אפליקציה בלתי נראית בפעולה בלוח ההודעות. תקבל את WhatsApp כמו גם הודעה בלתי נראית על הודעה שהתקבלה. התנהגות הודעות דומה עבור Messenger, Viber ו- Telegram.

התראות בלתי נראות עבור Messenger Facebook ו- WhatsApp מוצגות למעלה במסך המסך.

Dashdow או בועה צפה מוצגת עבור WhatsApp בקצה המסך. זה ירוק עבור WhatsApp, Blue for Facebook Messenger ו- Purple for Viber.

Messenger Messenger Dashdow הממוקם בקצה המסך מציין שהתקבלה הודעה חדשה. הקש כדי לקרוא את ההודעות באופן אנונימי או במצב סתר.

אולי גם תאהב
תצוגה מקדימה של Fenix ​​2 מספקת חווית טוויטר מדהימה

הגדרות

כאן תוכלו לגשת להגדרות הנגישות, הגדרות DashDow. יתר על כן, אתה יכול לבחור את אפליקציית ההודעות לפי בחירתך, לאפשר או להשבית התראות בלתי נראות עבור אפליקציות ההודעות.

בהגדרות, הפעל את DashDow Toggle פתוח. זה מאפשר ל- DashDow או לבועה הצפה להופיע בכל מקום בממשק המשתמש של הטלפון שלך.

הקש על כפתור ‘ללא מודעות’ הממוקם על המסך הראשי של האפליקציה להסרת פרסומות. זה עולה 69.99 $ או 1.086 $ כדי להיות מדויק.

המחשבות שלי

האפליקציה הזו באמת תהיה שימושית בזמנים שבהם לא תרצו להגיב להודעה, נניח כשאתם נקלעים לעבודה חשובה מאוד, והחלטתם פשוט לקרוא את ההודעות של השולח בו זמנית, ולא נותנים שום רמז לשולח שאתה מקוון או לא. כתוצאה מכך, לא רק שהאפליקציה הנפלאה הזו מעניקה לך פרטיות למשתמש, אלא שבאותה דבר נותנת לך מספיק זמן להגיב להודעות במועד מאוחר יותר. עם זאת, יש לי חבטת אחת קטנה עם האפליקציה הזו היא שהיא משפיעה על חיי הסוללה בצורה די בולטת (זה עשוי להיות ספציפי למכשיר שלי ולדפוס השימוש שלי, אם כי החוויה והממצאים שלך עשויים להשתנותnull

Leave a Reply

Your email address will not be published.