צור מספר טלפון חד פעמי באייפון שלך עם אפליקציה זו לשיתוף מאובטח

Uncategorized

כולנו מכירים את האנשים, אשר בורים בסכנות שבשיתוף מידע סודי באופן מקוון, יפרסמו בשמחה את מספר הטלפון הסלולרי שלהם לכל העולם כדי לראות כמה מבין האתרים הנמצאים ביותר באינטרנט. ובכל פעם שאנו רואים את המייחץ מדי פעם עושה שגיאה כה מזיזת, אנו בדרך כלל מסתכלים, אומרים לעצמנו “וו, לעולם לא הייתי עושה משהו טיפש”, וממשיך בעסק שלנו.

מה שאנחנו לא חושבים, אולי, כמה נחמד היה אם נוכל ליצור מספר זמני למטרות כאלה – ספרות חד פעמיות שיאפשרו לנו לפרסם אותם על קיר פייסבוק בלי, אתה יודע, למסור את המספר האמיתי שלנו ו כאשר הטכנולוגיה מתפתחת ומתקדמת בקצב הנוכחי שלה, רבים מאיתנו שוקלים יישומים כאלה של ג’יימס בונד-אסק, ובדומה לתכונות זיהוי הפנים ותכונות גילוי טביעות האצבע שחלקם הצליחו, בדרך כלל יש צוות פיתוח שעובד על תכונת החלומות שלך.

המבער לאייפון הוא אפליקציה די ייחודית, אך מטורפת בטירוף המאפשרת לך ליצור מספר זריקה. נוצר על ידי Ad Hoc Labs, כך נאמר כי הוא מכוון לדייטים, קרייגסליסט, להקות ואירועים אחרים כאלה שבהם יתכן שלא תרצה לשחרר את מספר הטלפון האמיתי שלך. גם אם אתה לא מתמכר לאף אחד מהאמור לעיל, אני יכול לחוש את חנון הפנימי שלך נוטה לנסות את זה דרך סקרנות מוחלטת!

המבער מאפשר לך ליצור חבורה של מספרים זמניים, וכשאתה מתקשר מהם, מזהה המתקשר של הנמען שלך יראה את המספר המפוברק הזה. אם מישהו יתקשר אליך על מספר מבער, אז השיחה האמורה תסיט ישר את הדואר הקולי האמיתי שלך. לאחר שתסיים עם המספר, פשוט הקש על כפתור “צריבה”, ומספר הפו שלך ייעלם באוויר.

זה עולה רק 1.99 דולר, ונטען מראש עם 20 נקודות זכות המשוות ל 20 הודעות SMS או 20 דקות קוליות בקו מבער יחיד שנמשך שבוע. אם אתה רוצה יותר קרדיטים, ניתן בקלות לרכוש אותם באפליקציה, ואני לא יודע עליך, אבל אני יכול לחשוב על לפחות מיליון דרכים שאפשר ליהנות עם האפליקציה הזו!

שימו לב, Burner עובד איתנו רק ומספרי טלפון קנדיים, כך שאם אתם גרים מחוץ לשתי המדינות הללו, אל תרכשו מכיוון שתבזבז את הכסף שלך!

(מקור: מבער לאייפון בחנות אפליקציות)

עיין בגלריית האפליקציות של ה- iPhone שלנו ו- iPad Apps Apps כדי לחקור אפליקציות נוספות עבור ה- iPhone, iPad ו- iPod Touch שלך.

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט

Leave a Reply

Your email address will not be published.