כיצד לשלוח הודעות נעלמות מוצפנות ב- Messenger

רבות מפלטפורמות ההודעות המיידיות כמו WhatsApp ו- Signal יש צ’אט קצה לקצה המופעל כברירת מחדל. עם זאת, הדברים עובדים קצת אחרת ב- Facebook Messenger. אם ברצונך לאפשר הצפנה במהלך צ’אטים, תצטרך להתחיל צ’אט סודי ב- Messenger. זה דומה למברק בו הצפנה אינה מופעלת כברירת מחדל. באותן שורות, Messenger מאפשר לך לשלוח הודעות נעלמות בצ’אטים. אך כמו שקורה בצ’אטים מוצפנים, גם ההודעות הללו לא ניתן לשלוח צ’אטים רגילים. כדי לנסות את זה, הנה מה שצריך לעשות. כמו כן, אל תשכח להבטיח את פרטיות הודעות הטקסט שלך באמצעות הצפנת SMS.

שלח הודעות נעלמות ב- Facebook Messenger

אתה יכול לשלוח הודעות נעלמות לכל אחד מאנשי הקשר שלך ב- Messenger, בהתחשב בכך שאתה משתמש בתכונת השיחה הסודית. ישנן שתי דרכים להגיע לקטע הזה. שניהם נדונים בזאת. אם אתה יודע את הצעדים לעשות זאת, אתה יכול לדלג על הצעד הזה ולקפוץ אל הבא. בנימה זו, עיין גם בקבצים: דרך טובה יותר להגן על הקבצים שלך באמצעות הצפנה.

שלב 1: אפשר שיחות סודיות

כשאתה מפעיל את אפליקציית המסנג’ר, הקש על סמל העריכה הממוקם בפינה השמאלית העליונה.

בשלב הבא, הפעל את המנעול לחלוף ובחר את המשתמש איתו אתה רוצה לנהל שיחה סודית.

או שתוכל לעבור ישירות לפרופיל המשתמש, הקש על השם ובחר בחר שיחה.

עכשיו כשאתה שם, הנה איך לשלוח הודעות נעלמות ב- Facebook Messenger.

אל תחמיץ: הפעל את המצב האפל של Messenger Messenger עם האמוג’י הזה

שלב 2: אמת הצפנה

לפני שתמשיך בשיחות סודיות, חיוני לאמת גם את ההצפנה. פייסבוק משתמשת במפתחות מוצפנים כדי להצפין ולפענח את ההודעות שלך. אתה יכול להשוות ידנית את המפתחות בנייד שלך כמו גם את המקלט. ישנן שתי דרכים לעשות זאת. אתה יכול להשוות את המפתחות שלך בין המכשירים או את מפתחות השולח. בואו ניקח את המסלול הראשון.

ברגע שאתה בשיחה סודית, הקש על שם הנמען.

בשלב הבא, הקש על המפתחות שלך. באופן דומה, בסוף המקלט אומר לו לבקר במפתחות <שם המשתמש שלך. התאם את שניהם, ואם הם תואמים, אתה טוב להמשיך קדימה עם שליחת הודעות נעלמות ב- Messenger. קרא גם: הגדר צלילי הודעה בהתאמה אישית ב- Messenger שלב 3: שלח הודעה נעלמת לאחר שיזמת את השיחות הסודיות, הקש על שעון העצירה. ואז בחר את פרק הזמן שלאחריה ההודעות צריכות להיעלם. זה נע בין 5 שניות עד 24 שעות. עכשיו פשוט הזן את הטקסט הרצוי ולחץ על שלח. לאחר מכן ההודעה תיעלם אוטומטית לאחר תקופת הזמן האמורה. ומהמכשיר שלך, הוא יושחן. עם זאת, אנו מסיימים מדריך זה כיצד לשלוח הודעות נעלמות דרך Messenger Facebook. אל תדע לנו מה אתה חושב על הטיפ הזה, בקטע התגובות. יתר על כן, אל תשכח לשתף עם חבריך ההצעות השימושיות האלה לחוויית צ'אט הרבה יותר בטוחה. קרא הבא: קרא הודעות WhatsApp, פייסבוק וטלגרם באופן אנונימי

Leave a Reply

Your email address will not be published.