וידאו: 50 הצעות כמו גם טכניקות לאייפון 6 כמו גם iPhone 6 Plus

Uncategorized

עם שני סמארטפונים חדשים וכן פיסת תוכנה חדשה לגמרי ב- iOS 8, אפילו אנשים ארוכי שנים בגאדג’טים של אפל יש נתקל במשהו מעקומת גילוי, כמו גם עשינו את מיטבנו כאן כדי להציג בפניכם כמה מההצעות הטובות ביותר כמו גם טכניקות שיסייעו לכם להכיר את עצמכם עם התכונות החדשות השונות. בתנאי ש- iOS 8 הוא ככל הנראה אחד הקפיצות הניכרים ביותר מכיוון שהאייפון הראשון מאוד הופיע עוד בשנת 2007, עם זאת, נראה שיש תמיד מה ללמוד, כמו גם אם אתה רוצה לעקוב אחר ההתאקלמות שלך עם העדכון, ואז סרטון חדש המכסה 50 תכונות מדהימות בוודאי יעמוד לכם במקום נהדר.

הסרטון, שהופק על ידי האנשים ב- TechSmartt, הוא אורך של 15 דקות נהדר, אם כי אם אתה רוצה לעשות את הרבים ממנו, סביר להניח שתרצה להשהות אחרי כל הצעה שלא הבנת עליה.

זה מכסה מספר יישומים חיוניים שאפל ביצעה עם התוכנה החדשה, כמו גם, מועיל אפילו למי שמשתמש באייפון ישן יותר או בוודאי כל סוג של iDevice הפועל ב- iOS 8. בטח, כמה מההצעות יהיו חסר תועלת אם, נניח, אתה מתנדנד מיני iPad Mini, אולם אם אתה לוקח את הזמן להציג עם הקליפ בשלמותו, אתה חייב לגלות משהו בעל עניין אותנטי.

למרות ש- iOS 8 הוא גם באמת עלינו-כמעט מחצית מהגאדג’טים המריצים iOS 8 תואמים 8 כבר תפסו את העדכון-זה עדיין לא מרגיש כאילו הוא השיק לחלוטין. ישנם מספר באגים, במיוחד עבור אלה שמריצים את ה- iPhone 4s העתיקים, כמו גם למרות שה- HealthKit חויב כאלמנט אינטגרלי במערכת האקולוגית הגדולה יותר של אפל שמביט קדימה, אפליקציית הבריאות והבריאות עדיין לא יורה על כל הצילינדרים.

למרות הקינקים המוקדמים האלה, שאפל עובדת על פתרון בזמן שאנחנו מדברים, עדיין יש המון תכונות מעניינות ומעשיות שאפשר להתחיל איתן, כמו גם אם אתה כבר מנוצל ל- iOS 8 באופן כללי, בהחלט אין נזק בתפיסת קפה כמו גם בצפייה בסרטון זה.

עם 50 בסך הכל, אנו בטוחים שיש כאן משהו שנמצא כאן לא היית מודע אליו, אז ספק לו שעון, כמו גם שתף את המחשבות שלך בערוצים האופייניים.

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

26 תכונות iOS 8 נסתרות 8 שאתה צריך לנסות הכי טוב עכשיו

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.