האפליקציה הזו לאנדרואיד שומרת על הגאדג’ט שלך באינטרנט ללא קישוריות LTE, 3G או 4G LTE

Uncategorized

אנו כל כך מסתמכים על הסמארטפונים שלנו בימינו כשיצאו לדרך, שכשאנחנו תקועים איפשהו עם איפשהו מוגבלת או ללא קישוריות, זה כמעט כאילו השטיח נמשך מתחתינו. אולם לעיתים קרובות, כאשר באזורי הגנה על רשת רעים ללא Wi-Fi, הגאדג’טים שלנו עדיין יכולים להתמודד כדי לגייס הודעת SMS, כמו גם בדיוק זה בדיוק איך להיות קשור לאנדרואיד מסייע לך להישאר קשור במקצת כשאתה נמצא באזור איתות נמוך ו על ידי שימוש בהודעות טקסט כשיטה להעברת כמויות קטנות של נתונים, אתה עדיין מסוגל לבצע משימות נפשיות כמו בדיקת דוא”ל, כמו גם אם אתה מסתמך מאוד על המכשיר שלך לעבודה, אפליקציה זו עשויה לסייע להפוך את שלך יום רץ בדיוק את הקטע הזה הרבה יותר בצורה חלקה.

אתה יכול לבדוק רק את הדואר שלך, לצפות בתחזית מצב מזג האוויר כמו גם שימוש באפליקציה הקשורה, עם זאת, קבצנים בהחלט לא יכולים להיות בוחרים, כמו גם אם אתה תקוע במיקום בו אפליקציית Gmail שלך פשוט מסרבת לעשות זאת להתחדש בגלל הכיסוי העניים-לא-קיים, היבול עשוי להיות ההימור הטוב ביותר שלך.

האפליקציה אכן עובדת כאשר חיבור קיים, כמו גם עם ממשק בודד מסודר, זה בהחלט משהו שאתה יכול אפילו לדבר איתו כשאתה לא מתבסס במדבר. מה שכן, אם אתה קורה בספק שגובה סכומים מגוחכים עבור שימוש בנתונים, כמו גם לא רוצה לסכן את הסכנה של הוצאה גבוהה בשמיים בסוף החודש, אתה עלול לגלות את זה לפחות עבור שימוש קל, להיות מוגבל לעשות את המשימה עבורך.

עם זאת, גישה למידע של Bebound עושה כסף הוצאות. האפליקציה מנצלת את מטבע “Be-Miles” משלה, עבורו שמונים יחזירו לך 4.68 ליש”ט, או 7.50 $ בארצות הברית. אף על פי כן, זה גיבוי מועיל שיש רק בשריון רק במצב שאתה מגלה את עצמך תקוע כמו גם בדרישה נחושה של מידע, כמו גם עם שיפור הגנת הרשת כמו גם הרחבה כל הזמן (גם אם לאט לאט), זה לא צריך לא יהיה הרבה זמן לפני ששירותי האפליקציות כמו Beed נחשבים לעודף לדרישות.

(הורד להיות קשור לאנדרואיד ב- Google Play)

הקפד לבדוק את גלריית האפליקציות של Android שלנו כדי לבדוק הרבה יותר אפליקציות עבור הטלפון החכם או הטאבלט של אנדרואיד שלך.

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.