הסקר המקוון מציג את העדפת הצבעים של iPhone 5S ו- iPhone 5C במגדרים

כולנו מחכים, ללא ספק לשווא, שאפל לאשר עד כמה טוב האייפון 5S ו- iPhone 5C מכרו בנפרד ולא כזוג, אך כעת אנו יודעים בדיוק אילו צבעים קונים מעדיפים בזכות סקר שהקים שותפים לחקר המודיעין הצרכני.

במחקר אילו צבעי מכשירי אייפון גברים ונשים העדיפו להרים, CIRP גילה כי באופן מפתיע ה- iPhone5s בזהב לא היו פופולריים כמו שהרבה ציפו לעקוב אחר כל השמועות לפני הכרזתו, אם כי זה יכול להיות כי אף אחד לא יכול היה להשיג אחד כזה בין אם הם רצו או לא. עד היום, מלאי ה- iPhone 5S הזהב הוא הרבה יותר יבש מזה של אפור או לבן.

באשר לאופן שבו הסטטיסטיקות מתפרקות, נראה כי חלל אפור היה צבע ה- iPhone 5 הפופולרי ביותר בקרב גברים, בעוד שהמין האחר ככל הנראה העדיף ככל הנראה להרים את הדגם הלבן. זה מגמה שקיימת בהתחשב בכך שאפל התחילה לראשונה להציע את האייפון בצבעים שונים, ולכן כנראה שלא היה להלם נהדר לאף אחד.

כאילו מנסה נואשות להסתגל לסטראוטיפים קיימים, הסטטיסטיקות של CIRP מראות כי ה- iPhone 5C היה הרבה פופולרי בכחול לבן בקרב גברים וורוד בקרב נשים. לא היינו מעזים לנחש שזה יהיה המקרה אם זה לא היה שמספרים קשים היו מולנו! נראה כי צהוב היה המועדף ביותר גם על כל טווח הצבעים, וזה חבל – אנו טוענים שזה הכי בולט של המגרש שרק הולך להראות שאין שום חשבונות על טעם בעולם הזה.

נראה כי צבעי iPhone 5S ו- 5C מאשרים כמה הטיות מגדריות סטנדרטיות. באייפון 5C גברים אוהבים את הלבן הנייטרלי, והחלל אפור באייפון 5s. לעומת זאת, נשים אוהבות 5S כסף קל יותר וצבעי ה- iPhone 5C הבהירים יותר. מעניין לציין כי אף אחד, כולל הנשים בסקר, נראה שהוא רוצה את ה- iPhone 5C הצהוב מאוד.

אפל מוכרת כיום את ספינת הדגל שלה iPhone 5S בשלושה צבעים: אפור חלל, כסף וזהב. ה- iPhone 5C משמש בחמישה צבעים: כחול, לבן, ירוק, ורוד וצהוב. לא משנה באיזה צבע iPhone 5S אתה מחפש, רוב הסיכויים שלא תמצא אחד במלאי!

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.